Cyriax

Cyriax Rehabilitacja WarszawaTermin "Medycyna Ortopedyczna" pochodzi od Dr J. Cyriaxa. To on poświęcił całe swoje życie, tworząc metodę diagnostyczną, którą przez swoją prostotę możemy uznać za genialną. Przez zaproponowany w metodzie wywiad i badanie funkcjonalne uzyskujemy kompletną informację na temat badanego pacjenta. Symptomy i objawy są interpretowane i skatalogowane w formie "wzorców klinicznych".

"Wzorzec kliniczny" jest szczególnym zachowaniem się zaburzeń lub grup zaburzeń. Dla wszystkich obrazów klinicznych metoda oferuje lokalne, bezpośrednie, sprawne i korzystne ekonomicznie leczenie.

Różnicowanie można przeprowadzić przez szczegółowy wywiad i badanie funkcjonalne, a dokładną lokalizację podrażnionych struktur można poznać albo przez obecność objawów lokalizujących, albo przez palpację. W tak łatwy sposób można przejść do diagnozy takiej jak zapalenie ścięgna m. supraspinatus leżące na przyczepie i dokładniej na włóknach powierzchownych. Wówczas możemy mówić o szczegółowej diagnozie. Tylko wtedy możliwe jest precyzyjne leczenie, które daje maksimum skuteczności przy minimum terapii.

Źródło: www.cyriax.pl

FIZJOPOMOC.PL

Zrelaksuj się, skontaktuj z nami i daj sobie pomóc!

Zajmujemy się:

• terapią manualną kręgosłupa i stawów obwodowych,
  • kompleksową rehabilitacją po zabiegach ortopedycznych,
  • rehabilitacją w zespołach bólowych kręgosłupa, a także ich profilaktyką,
  • przywracaniem optymalnej sprawności fizycznej po urazach (złamania, zwichnięcia, skręcenia itp.),
  • rehabilitacją w jednostkach neurologicznych,
  • ćwiczeniami i zabiegami manualnymi w porażeniach nerwu twarzowego,
  • rehabilitacją w bólach i dysfunkcjach stawów obwodowych,
  • kompleksową terapią przeciwobrzękową,
  • rehabilitacją oddechową,