Metody leczenia:

Fizjoterapia uroginekologiczna oraz aktywna ciąża

Fizjoterapia uroginekologiczna zajmuje się diagnostyką i leczeniem zaburzeń w obrębie miednicy mniejszej oraz kompleksową opieką kobiet w ciąży i po porodzie.

Kaltenborn-Evjenth

Kaltenborn-Evjenth rehabilitacja Warszawa

Jedna z najbardziej rozpowszechnionych terapii manualnych na świecie. Idealna diagnostyka oraz różnicowanie problemów prowadzi do szybkiego pozbycia się dysfunkcji lub bólu. Wykorzystywana w we wszystkich zaburzeniach funkcjonalnych.

Terapia manualna N.A.P.

Terapia manualna N.A.P. Warszawa - Fizjoterapia

Nerwowo mięśniowa i stawowo szkieletowa plastyczność. Jest metodą łączącą tradycyjną terapię manualną z aktywnym udziałem pacjenta podczas terapii. Duży nacisk stawiany jest na odtwarzanie utraconej funkcji.

PNF - Prorioceptive Neuromuscular Facilitation

PNF – stymulacja nerwowo – mięśniowa Warszawa

PNF – stymulacja nerwowo – mięśniowa uwzględniająca czucie głębokie. Opracowane w niej techniki oraz specjalne ćwiczenia mają na celu zniwelowanie ustalonych przy badaniu problemów neurologicznych i ortopedycznych.

McKenzie

McKenzie - Fizjoterapia Warszawa

Koncepcja skupiająca się głównie na rozwiązywaniu problemów bólowych kręgosłupa. Cechuje się dużym zaangażowaniem pacjenta w terapię.

Cyriax

Cyriax Rehabilitacja Warszawa

Medycyna Ortopedyczna wg J.Cyriaxa – Metodę tę cechuje doskonała diagnostyka oraz analiza przyczyn dolegliwości bólowych. Bardzo precyzyjnie dobrane techniki manualne szybko eliminują problemy i dysfunkcję.

Integracja Strukturalna w oparciu o łańcuchy mięśniowo powięziowe wg Johna Smitha - Fizjoterapia Warszawa

Metoda ta bazuje na wnikliwym badaniu ustawia poszczególnych odcinków ciała względem siebie. Dzięki pracy na powięziach możliwa jest korekcja i prawidłowe odtworzenie ich wzajemnego ułożenia.

Kinesiotaping Warszawa Fizjopomoc

Wykorzystuje elastyczne taśmy przyklejane do ciała. W zależności od aplikacji możemy korygować ustawienie w stawie, rozluźnić mięśnie lub działać przeciwobrzękowo. Ma szerokie zastosowanie w wielu gałęziach medycyny.

Fascial Distortion Model - FDM

Fascial Distortion Model - FDM - Warszawa Fizjoterapia

FDM – terapia zaburzeń powięziowych. To model anatomiczny, w którym objawy kliniczne w połączeniu z mową ciała pacjenta umożliwiają diagnozę i leczenie tych dysfunkcji.

Koncepcja Maitland

Koncepcja Maitland - Warszawa - Fizjoterapia

Koncepcja Maitland – rodzaj terapii manualnej, której twórcą jest Geoffrey Maitland. Poprzez wnikliwy wywiad oraz badanie ustala się przyczynę problemu, a dzięki technikom opracowanym przez samego Maitlanda problem ten się leczy.

Pilates

Pilates – system ćwiczeń, dzięki którym wzmacnia się szczególnie mięśnie głębokie, odpowiedzialne za stabilizację kręgosłupa. Dzięki temu można zniwelować dolegliwości bólowe w jego obrębie, oraz odciążyć kręgosłup poprzez normalizację napięcia mięśni. Ćwiczenia metodą Pilatesa mają bardzo korzystny wpływ także na inne stawy. Są one dobierane z uwzględnieniem problemów pacjenta.

IASTM – Narzędziowa Terapia Powięziowa

Instrument Assisted Soft Tissue Mobilization to mobilizacja tkanek miękkich z użyciem specjalnych narzędzi wykonanych ze stali chirurgicznej. Terapeuta poprzez narzędzia może dotrzeć do tkanek, do których nie udaje się dostać w manualny sposób. Poprzez „masaż” wykonywany narzędziami niwelowane są dolegliwości bólowe, zwiększany jest zakresu ruchu stawów oraz ich funkcja.